Vi lægger stor vægt på, at du får det produkt, du betaler for. Derfor er det vigtigt for os, at du er tilfreds med dine nye briller.
Skulle der mod forventning være noget galt med dine briller, kan du altid kontakte os på telefon eller mail. Personalet vil der være klar til at hjælpe dig videre og tage hånd om problemet.
Foruden at du naturligvis har 2 års reklamation på dine briller, har vi også 2 måneders tilvænningsgaranti. Læs mere om de forskellige garantier herunder.
Tilvænningsgaranti
Det kan være svært at vænne sig til et glas med glidende overgang, og der vil derfor være en tilvænningsperiode, hvis du ikke har haft flerstyrkebriller før eller er skiftet fra en anden type flerstyrkebriller. Det kan tage alt fra få timer til et par uger, før du har vænnet dig ordentligt til dine nye briller.
Har du meget svært ved at vænne dig til glassene, er du altid velkommen i den butik, hvor du købte dine briller, så længe det er inden for tilvænningsgarantien. Sammen forsøger vi at finde en løsning, hvad enten det drejer sig om en tilretning af brillen, at skifte glassene eller at tilbyde dig en ny brille med bifokale glas – eller to enkeltstyrkebriller.
2-års reklamation
Vi giver dig 2 års reklamationsret på dine briller. Hvis dine briller går i stykker, skal du hurtigst muligt kontakte butikken, hvor du har købt dine briller. Her står personalet klar til at hjælpe dig videre, så vi sammen kan finde en løsning.
Kan du ikke komme i kontakt med butikken, hvor du har købt dine briller, kan du kontakte vores hovedkontor på info@bysolvtofte.dk eller på telefon 3131 9772.
Center for Klageløsning
Bemærk, at det er en forudsætning, at der stadig er reklamationsret på din vare, når du henvender dig til Center for Klageløsning. Du kan først henvende dig til Center for Klageløsning, når du har haft kontaktet by Sølvtofte vedrørende din klage.